Hannah i Paris

Fyra små dagar kvar

Publicerad 2014-12-16 10:25:00 i ISC Paris, Lite allt möjligt,

Det är helt sjukt hur snabbt tiden går här. Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag sätter mig på ett flyg hem till Sverige. Det ska bli skönt att komma hem, men kommer sakna mycket här. Något jag inte kommer sakna är tenta-perioden. Nu ska jag iväg till skolan för att skriva två final exams, och imorgon skriver jag den sista.

Igår efter intensivt pluggande på ett café så mötte jag upp ett gäng tjejer från skolan för en tapaskväll på en liten restaurang. Vi beställde in så mycket mat att jag fick håll på promenaden hem. Men det var helt klart värt det. God mat och bra vänner gjorde måndagen mitt i tenta-pluggandet så mycket lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Hannah Bylund

Min profilbild

Paristocat är min blogg det. Eller det jag kommer att vara, en katt i Paris. Nästan i alla fall. Jag kommer att vara en student i Frankrike, och det ska jag dela med mig av i bloggen. Bienvenue!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela