Hannah i Paris

En bättre lördag

Publicerad 2014-12-14 00:47:03 i Lite allt möjligt,

Idag har varit en skön lördag! Dagen började med luciafirande streamat från Sverige, följt med ett par timmars plugg. När jag känt mig produktiv nog för denna dagen var det dags att hitta på nåt kul, så jag och Henna tog oss en tur till Notre Dame och sen vidare mot en mindre shoppingrunda i Galeries LaFayette. Framåt kvällen mötte vi upp tjejgänget för en middag i Montmartre, där det bjöds på grodlår och anka. En liten kvällspromenad senare var det dags att bege sig hemåt. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Hannah Bylund

Min profilbild

Paristocat är min blogg det. Eller det jag kommer att vara, en katt i Paris. Nästan i alla fall. Jag kommer att vara en student i Frankrike, och det ska jag dela med mig av i bloggen. Bienvenue!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela